Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (41)Реферативна база даних (26)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Привалов Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
1.

Быкова Н. М. 
Прогнозирование феохромоцитомы среди инциденталомнадпочечников при помощи искусственной нейронной сети [Електронний ресурс] / Н. М. Быкова, Л. К. Куликов, Ю. А. Привалов, В. Ф. Соботович, А. А. Смирнов // Сучасні медичні технології. - 2013. - № 3. - С. 44-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Smt_2013_3_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 116.993 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Привалов Ю. 
Соціальна капіталізація економічних орієнтацій громадян України [Електронний ресурс] / Ю. Привалов, Л. Амджадін // Українське суспільство: моніторинг соціальних змін. - 2014. - Вип. 1(1). - С. 292-303. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrsoc_2014_1(1)__29
Попередній перегляд:   Завантажити - 165.074 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Саенко Ю. 
Социальные индексы: теория и практика [Електронний ресурс] / Ю. Саенко, Ю. Привалов, Г. Чепурко, А. Гончарук, В. Поддубный, Ю. Сапелкин, Н. Ходоривская // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2014. - № 2. - С. 101-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2014_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 337.987 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Саєнко Ю. 
Соціальні індекси: теорія і практика [Електронний ресурс] / Ю. Саєнко, Ю. Привалов, Г. Чепурко, О. Гончарук, В. Піддубний, Ю. Сапєлкін, Н. Ходорівська // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2014. - № 2. - С. 101-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2014_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 338.092 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Піддубний В. А. 
Цивілізаційний механізм функціонування соціального капіталу підприємництва [Електронний ресурс] / В. А. Піддубний, Ю. О. Привалов, Г. І. Чепурко // Мультиверсум. Філософський альманах. - 2014. - Вип. 6-7. - С. 188-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Multi_2014_6-7_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 535.185 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Привалов Ю. 
Понимание "раскола" в социологической литературе [Електронний ресурс] / Ю. Привалов, В. Казаков // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2017. - № 1. - С. 164-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2017_1_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 180.752 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Привалов Ю. 
Розуміння "розколу” в соціологічній літературі [Електронний ресурс] / Ю. Привалов, В. Казаков // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2017. - № 1. - С. 164-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2017_1_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 183.33 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Денисенко В. 
Елітні групи у фокусі соціологічного дослідження: морально-етичний аспект [Електронний ресурс] / В. Денисенко, Ю. Привалов, В. Пилипенко // Вісник Львівського університету. Серія філософсько-політологічні студії. - 2018. - Вип. 16. - С. 132-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlu_fps_2018_16_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 199.266 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Лощинин М. 
Этические критерии цивилизационного выбора [Електронний ресурс] / М. Лощинин, Ю. Привалов, Ю. Сапелкин // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2019. - № 1. - С. 92-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2019_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 272.517 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Лощінін М. 
Етичні критерії цивілізаційного вибору [Електронний ресурс] / М. Лощінін, Ю. Привалов, Ю. Сапелкін // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2019. - № 1. - С. 92-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2019_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 272.919 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Пилипенко В. 
Метатеории в начале XXI века: модернизационный вектор социологии [Електронний ресурс] / В. Пилипенко, Г. Чепурко, Ю. Привалов // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2019. - № 3. - С. 82-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2019_3_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 265.201 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Пилипенко В. 
Метатеорії на початку XXI століття: модернізаційний вектор соціології [Електронний ресурс] / В. Пилипенко, Г. Чепурко, Ю. Привалов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2019. - № 3. - С. 82-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2019_3_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 254.945 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Привалов Ю. О. 
Концепція замкнутих культурних циклів у О. Шпенглера [Електронний ресурс] / Ю. О. Привалов // Вісник Львівського університету. Серія філософсько-політологічні студії. - 2018. - Вип. 19. - С. 232-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlu_fps_2018_19_41
Попередній перегляд:   Завантажити - 102.704 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Чепурко Г. И. 
Памяти Владимира Андреевича Поддубного [Електронний ресурс] / Г. И. Чепурко, А. А. Ручка, Ю. А. Привалов, Ю. В. Сапелкин, Н. А. Сакада // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2020. - № 4. - С. 195-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2020_4_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 466.154 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Чепурко Г. І. 
Пам’яті Володимира Андрійовича Піддубного [Електронний ресурс] / Г. І. Чепурко, А. О. Ручка, Ю. О. Привалов, Ю. В. Сапекін, М. О. Сакада // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2020. - № 4. - С. 195-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2020_4_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 466.314 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Привалов Ю. 
Життєві цінності [Електронний ресурс] / Ю. Привалов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2023. - № 4. - С. 128–133.
    Зміст випуску

Повний текст публікації буде доступним після 01.01.2026 р., через 608 днів

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського